Geoblog.pl    dizzy    Podróże    AUSTRALIA, SINGAPUR: luty, marzec 2014    Najczystsze państwo Świata

Najczystsze państwo Świata

Singapur
Singapur, Singapore

Wiedzieliśmy, że nam sie tutaj spodoba.
Już przy odprawie paszportowej sympatyczna pani pyta mnie "Darek, czy to Ty? Niee", po czym wyciaga kosz z cukierkami i mnie częstuje. Po obsłudze jest mały ekranik na którym oceniamy jednym kliknięciem czy zostaliśmy mile obslużeni. Super pomysł (to samo jest w Chinach- pewnie skądś skopiowali ;)) W toaletach jest zdjęcie osoby odpowiedzialnej za czystość, a pod nim ekranik z ocena czy było czysto.
Zmęczeni długim lotem docieramy do naszego hotelu niedaleko Little India. Po krótkiej rozmowie tel. okazuje się, że aparat fotograficzny zamówiony jeszcze z Polski nie dotarł do sklepu. Lekko zdenerwowani ruszamy na miasto bo nie bralismy żadnego awaryjnie. W centrum okazuje sie, że niepotrzebnie się martwiliśmy: sprzetu foto jest cała masa, w znacznie lepszych cenach niż u nas, a jeszcze można sobie na lotnisku niewielki Vat (7%) odebrać (trzeba mieć zakupy w jednym sklepie za min 100 $).